Op uitstap en fijne momenten in de klas!
Afgelopen maandag trokken we naar het Kasteelpark in Born. Ondanks de wisselvallige weersvoorspellingen zagen we geen druppeltje regen! We zagen een heel aantal dieren waaronder een pauw, een witte pauw, papegaaien, een kameel, apen, geitjes, alpaca's, een lynx en last but not least een stinkdier 😊.
In ons miniklasje gingen we verder aan de slag met het thema dat stagejuf Jinthe in de klas bij juf Kim behandelde, namelijk 'onze zintuigen'. We bespraken de verschillende zintuigen en welke lichaamsdelen hiervoor instaan. We sorteerden de verschillende smaken, en knipten en plakten een werkje bij elkaar.
Tot slot was het afgelopen vrijdag tijd voor ons laatste grootouderbezoekje. Alle kleuters hebben op hun beurt genoten van deze fijne momenten met hun grootouders in het klasje.
Reacties
Een reactie posten